IN SPIRIT
REGULAMIN

Regulamin świadczenia usług w gabinecie
TERAPIE NATURALNE IN SPIRIT MAGDALENA PASEK
§ 1. Postanowienia ogólne i definicje
- Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”określa zasady korzystania z usług , zwanych dalej: Usługą lub Usługami ,która jest świadczona w Gabinecie terapii naturalnych IN SPIRIT mieszczącym się w Koszalinie, przy ulicy T. Sygietyńskiego 14 w Koszalinie, które jest zwany dalej: IN SPIRIT. Przed skorzystaniem z Usługi należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Skorzystanie z Usługi jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego Regulaminu.
- Samodzielnie dokonywać Rejestracji oraz korzystać i uczestniczyć w Wizycie podczas, której wykonywana jest Usługa mogą wyłącznie osoby pełnoletnie – dalej zwanaKlientem. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z Usługi na takich samych zasadach jak osoby pełnoletnie wyłącznie za uprzednią zgodą ich opiekuna, rodzica lub przedstawiciela ustawowego, wyrażoną przez rozpoczęciem Usługi.
§2. Rejestracja na Wizytę
- Usługi świadczone są wyłącznie za uprzednią rezerwacją wizyty- dalej zwane:Wizytą, za wyjątkiem wyjątkowych sytuacji, w których Klient może skorzystać z Usługi poza kolejnością, o których mowa w niniejszym Regulaminie.
- Wizyty w gabinecie IN SPIRIT można umawiać poprzez telefoniczną rejestrację- dalej: Rejestracjaod poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 18:00 lub on-line.
- Klienci rejestrowani są zgodnie z grafikiem obowiązującym w gabinecie IN SPIRIT.
- Podczas rejestracji zaproponowany najbliższy możliwy termin wizyty. Jeżeli okaże się, że zaproponowany termin jest zbyt odległy, Klient może zostać wpisany na listę rezerwową co oznacza, że będzie mógł skorzystać z Usługi w sytuacji, w której inny Klient, który wcześniej dokonał skutecznej Rezerwacji i został umówiony na Wizytę, odwoła Wizytę lub z innych przyczyn Wizyta zostanie anulowana.
- Podczas Rejestracji osoba rejestrująca poprosi o podanie następujących danych:
- imię i nazwisko;
- numer telefonu do kontaktu;
- Na 24 godziny przed umówionym terminem Wizyty Klient otrzymuje automatyczną wiadomość tekstową SMS z systemu TIMEBOX, z przypomnieniem o Wizycie wraz z prośbą o jej potwierdzenie.
- W przypadku niepotwierdzenia Wizyty przez Klienta drogą telefoniczną lub za pośrednictwem wiadomości tekstowej SMS najpóźniej w dniu poprzedzającym Wizytę do godziny 18:00- Wizyta ta zostanie IN SPIRIT automatycznie anulowana.
§ 3. Rezygnacja z Wizyty, odwołanie z Wizyty
- IN SPIRIT zastrzega, że ustalona godzina Wizyty może ulec nieznacznej zmianie. Jeżeli przesunięcie w godzinie Wizyty wynika w szczególności z przyczyn niezależnych od IN SPIRIT i trwa dłużej niż 15 minut, gabinet IN SPIRIT w miarę możliwości poinformuje Klientów zapisanych na Wizyty o przesunięciu terminu Wizyt. Niemniej wszyscy pracownicy My Way dokładają wszelkich starań, by Wizyty odbywały się planowo.
- Gabinet IN SPIRIT zastrzega, że jeżeli Klient spóźni się na Wizytę może ona ulec skróceniu lub zostać anulowana, jeżeli pracownik IN SPIRIT uzna, że w pozostałym czasie nie ma możliwości wykonania Usługi z należytym staraniem. Ponadto Gabinet IN SPIRIT informuje, że koszt wizyty nie ulega w tych przypadkach zmianie.
- Nieprzystąpienie do Wizyty przez Klienta bez uprzedniego odwołania Wizyty uprawnia gabinet IN SPIRIT do obciążenia Klienta kosztami niezrealizowanej Wizyty oraz zażądania wpłaty zadatku przed zrealizowaniem następnej Wizyty. Wpłata zadatku w wysokości 50zł może nastąpić w siedzibie firmy w godzinach jej otwarcia lub jako przelew internetowy na konto bankowe na dane:Terapie naturalne IN SPIRIT Magdalena Pasek
Szczeglino 39
76-004 Sianów
Numer konta bankowego: 84 1160 2202 0000 0003 9164 3194
- IN SPIRIT zastrzega sobie prawo do odwołania ze względów losowych. W takim wypadku IN SPIRIT zaproponuje nowy termin Wizyty.
- Gabinet IN SPIRIT informuje, że nie udziela konsultacji telefonicznych zakresem odpowiadających świadczonej Usłudze. Klient jest konsultowany wyłącznie podczas umówionej wizyty.
- Pierwszeństwo przyjęcia na Wizytę mają Klienci, którzy uprzednio dokonali Rezerwacji i umówili się na Wizytę. W wypadkach szczególnych, w tym w szczególności odnoszących się do osób wymagających natychmiastowej konsultacji- przewiduje się możliwość przyjęcia osoby bez uprzednio dokonanej przez nią Rejestracji, zgodnie z procedurą rejestracyjną.
- Klient ma prawo odwołać Wizytę najpóźniej na 24 godziny przez zaplanowaną wizytą.
§ 4. Przebieg Wizyty
- Usługi wykonywane w IN SPIRIT wykonywane są przez specjalistów, posiadających doświadczenia zawodowe oraz umiejętności potrzebne do wykonania Usługi.
- Na pierwszej Wizycie Klient obowiązany jest do wypełnienia tzw. KARTY KLIENTA, na której podstawie zostanie przeprowadzony wywiad z Klientem
- Odmowa wypełnienia KARTY KLIENTA, podania swoich danych, informacji o stanie zdrowia czy odmowy wykonania zdjęć dokumentujących przebieg terapii bez ich rozpowszechniania wiąże się z odmową wykonania Zabiegu.
- Po przeprowadzeniu wywiadu specjalista gabinetu IN SPIRIT przedstawi Klientowi plan terapii.
§ 5. Płatności
- Klient jest obowiązany do dokonania zapłaty za wykonane Usługi, Szczegółowy Cennik dla poszczególnych Usług znajduje się na stronie internetowej firmy oraz w siedzibie firmy.
- W Gabinecie IN SPIRIT udostępnia się następujące formy płatności:
- Gotówka
- Karta płatnicza
- Bon podarunkowy
- Zapłata za Usługi następuje po odbytej Wizycie, za wyjątkiem przypadków określonych niniejszym Regulaminem, za które Klient obowiązany jest uiścić całość lub część opłaty przed wykonaniem Usługi lub w przypadkach płatności za Usługę pomimo jej niewykonania z uwagi na okoliczności leżące po stronie Klienta.
- W przypadku Klientów korzystających z bonów podarunkowych, po odbytej Wizycie Klient w momencie płatności Klient obowiązany jest okazać bon podarunkowy. W innym wypadku, Usługi podlegają płatności gotówkowej lub za pośrednictwem karty płatniczej.
§ 6. Procedura reklamacyjna
- Klient po wykonanej Usłudze ma prawo do złożenia reklamacji nie później niż 7 dni od jej wykonania lub wystąpienia niepożądanych efektów Usługi- dalej: Reklamacja. Składając Reklamację Klient obowiązany jest opisać stan faktyczny oraz wskazać z jakich przyczyn uważa Reklamację za zasadną.
- Reklamacje zostaną rozpatrzone przez IN SPIRIT w terminie 14 dni od otrzymania Reklamacji. W tym terminie Klient zostanie powiadomiony o zasadności lub braku podstaw do uznania ją za zasadną.
- W przypadku uznania Reklamacji za zasadną Klientowi przysługuje nieodpłatna usługa korygująca w gabinecie IN SPIRIT lub zwrot kosztów wykonanej Usługi. IN SPIRIT w ramach uznania reklamacji może ponadto zaproponować inne korzyści Klientowi.
- W przypadku kwestionowania Usługi zaraz po jego wykonaniu, Klient nie jest zwolniony z zapłaty za wykonaną Usługę – w przypadku zasadności jego żądań ewentualny zwrot zostanie dokonany po rozpatrzeniu reklamacji w pełnej wysokości. IN SPIRIT zastrzega sobie jednak możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku oczywiście zasadnych podstaw reklamacji.
- Reklamacja nie obejmuje powikłań takich jak: ból, krwiak, krwawienie po zabiegu, podwyższona temperatura ciała, złe samopoczucie, reakcja alergiczna na zastosowane preparaty, powikłania spowodowane niezastosowaniem się do zaleceń i planu terapii – jeżeli objawy te związane są z wykonaną Usługą lub wiążą się z indywidualnymi predyspozycjami Klienta, w szczególności jeżeli nie poinformował o tym w Karcie Wywiadu.
§ 7.Odpowiedzialność
- Klienci odpowiadają w pełnej wysokości za wszelkie uszkodzenia wyposażenia gabinetu IN SPIRIT.Za szkody spowodowane przez osoby niepełnoletnie odpowiedzialni są ich opiekunowie, rodzice lub ustawowi przedstawiciele.
- IN SPIRIT nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek rzeczy pozostawione w IN SPIRIT, w szczególności rzeczy wartościowe, torby, plecaki i torebki, które Klient zobowiązany jest zatrzymać przy sobie.
- Niezastosowanie się Klienta do postanowień Regulaminu lub złożenie nieprawdziwych oświadczeń w przedmiocie swojego stanu zdrowia i przeciwwskazań lub w wywiadzie, skutkuje wyłączeniem odpowiedzialności za wykonane Usługi po stronie gabinetu IN SPIRIT.
- IN SPIRIT nie odpowiada za niezadowolenie Klienta z efektu końcowego Usługi wynikającego z subiektywnych odczuć Klienta, jeśli został on wykonany w sposób profesjonalny, zgodny ze sztuką i w sposób nieustępujący ogólnie przyjętym standardom.
- Klient zobowiązany jest przestrzegać wszelkich zaleceń specjalisty, które zostały udzielone mu podczas Wizyty.
§ 8. Postanowienia końcowe
- Wszystkie osoby przebywające na obszarze gabinetu IN SPIRIT zobowiązane są przestrzegać całkowitego zakazu palenia i używania tytoniu oraz wyrobów tytoniowych i nikotynowych, w tym papierosów elektronicznych oraz całkowitego zakazu spożywania napojów alkoholowych oraz innego rodzaju używek i środków odurzających.
- Na obszarze gabinetu IN SPIRIT a w szczególności do pomieszczeń, w których wykonywane są Usługi zabrania się wprowadzania zwierząt.
- Każdy Klient ma prawo wglądu do Regulaminu, Cennika gabinetu IN SPIRIT.
- Wszelkie spory wynikające ze świadczonych Usług powinny zostać w pierwszej kolejności rozwiązane polubownie.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia _____01.06.2022___________
- O zmianach niniejszego Regulaminu Klient będzie powiadamiany drogą e-mailową, na adres podany podczas Rejestracji.